dimecres, 19 de febrer del 2014

Després d'un llarg i bon temps.

Ha passat molt de temps des de la meva primer publicació i a la vegada han passat moltes coses.
Volia mencionar a l'Amina, la vaig conèixer i vam quedar una vegada però per diferents motius va haver de tornar al seu país, Pakistan. Em va saber molt de greu però s'havia de buscar una solució, llavors em van presentar a la Salma, del Marroc. La vaig conèixer fa poc d'un mes, la seva felicitat al meu costat i les seves ganes d'estar amb mi m'han recordat el motiu pel que volia fer el projecte Rossinyol, no només el d'ajudar a una altre persona, també que aquesta persona m'ajudi a mi.

A continuació faré un petit resum de les ja quatre vegades que hem quedat.

El primer dia que vam quedar, el 25 de gener era plujós i vam anar al museu de la Tècnica, tranquil·les doncs era el primer dia i ens havíem de conèixer. Quan vam a acabar de veure'l vam anar a la biblioteca i vam intentar parlar de què ens agradava, la Salma no m'entén molt encara doncs fa poc temps que està aquí però amb ganes aprendrem a comunicar-nos millor. Aquest dia, al portar-la a casa la seva mare feia pa i em va donar una mica, estava molt bo.


Sembla divertit escriure amb una màquina d'escriure tan antiga.
La segona vegada que vam quedar, l'1 de febrer, va ser un dia on vam fer allò que teníem en comú, fer pastissos i galetes. Vam fer unes galetes de llimona molt bones! El primer intent la massa va quedar molt líquida i la Salma em va donar la idea de fer un pastís per aprofitar-ho. Aquí està ella fent les galetes i el resultat final, li encantava utilitzar el tallador de papallona.




La tercera vegada que vam quedar, el 8 de febrer, va ser tan genial com els altres dies. Vam anar al museu del Joguet, l'última vegada que havia anat tenia uns 10 anys i no tenia molt record del que hi havia, ens va agradar molt visitar-ho.


Mira quantes coses petites!!

Li va encantar aquesta vaca, oi que és maca?
I finalment, la última vegada que vam quedar va ser la setmana passada. Jo marxava el cap de setmana i no podia quedar com quedàvem sempre hi vam decidir que l'anés a buscar a l'escola per anar a berenar i a passejar. Va ser molt divertit per que vam anar al Parc Bosc hi vam jugar amb les coses del parc, per acabar el dia vam anar a casa a meva amb l'ordinador a mirar els noms dels animals doncs a vegades li parlava sobre uns animals i no sabia que volien dir, amb el temps espero ajudar-la a que aprengui més sobre aquest idioma.





I fins aquí està tot, ha estat un mes molt maco :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada