dissabte, 10 de maig del 2014

I cada dia es fa més emocionant.

Això si que és diversió al màxim. Hem descobert amb la Salma un hobby conjunt i és el de fer manualitats. Les fotos de continuació són de dos dissabtes diferents, del 22 de març i del 28 de març. A mi m'encanta i em relaxa, se'ns va passar el temps volant tot i que a vegades ens desesperàvem una mica si alguna cosa no ens sortia bé del tot. Les primeres fotos són de la Salma fent una N per la seva professora, la Nuri. La Nuri m'ho va agraïr, li va agradar moltíssim el detall. I això va ser idea de la Salma, que volia deixar-li un record que li va quedar ben maco. Les següents fotos són de quan vam fer sal de colors, una manualitat que recordo especialment de quan era petita, m'encantava i si per mi fos, emplenava la casa d'aquests pots. Com que volíem fer un marc amb les nostres fotos vam aprofitar l'ampolla per posar-hi la nostra foto i tenir a la nostra habitació un petit record de les nostres experiències.



Finalment, amb les ganes que tenia la Salma, vam anar a la bolera d'Empuriabrava. És un dels altres dissabtes al dematí, un 26 d'abril, no vam poder reunir-nos durant dos dissabtes doncs teníem vacances i jo vaig marxa a Galícia per Setmana Santa. Va ser massa divertit. Com que no vam tardar molt, vam anar a caminar per la platja i vam gaudir del sol. Cada moment amb la Salma s'ha convertit en un moment molt especial i difícil d'oblidar. Després de parlar-ho i ella fer-me la pregunta de: ''Ets com la meva professora?'', hem arribat a la conclusió que som amigues, amigues molt especials, ella s'ha convertit en la germana petita que sempre he volgut tenir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada