dissabte, 10 de maig del 2014

No és un adéu...


Hem arribat a l'últim dia. Al moment en que aquesta relació de germanes s'ha construit del tot. Ha estat un viatge genial, el tornaría a repetir, tot i que aquesta experiència tan especial és irrepetible. Per l'últim día, avui, hem anat a Girona. És temps de flors a Girona i hem fet quasi tot el recorregut i hem vist la majoria de flors. És increïble com un projecte així et pot arribar a emplenar d'aquesta manera. La Salma ara formar part de la meva vida i ja ens hem deixat clar que aquesta relació no acaba aquí, d'alguna manera ens tornarem a trobar. Hem visitat la meva Universitat, estaba tancada però al menys ha conegut el lloc on estudio. Os he de dir que a l'hora de parlar d'estudis la Salma el que vol ser quan sigui gran és Policia.

A més hem anat en bus fins a l'Espai Gironés on hem dinat i vam quedar ben plenes. Res com uns bons macarrons amb tomata. Ha arribat el final del nostre dia especial, ens ho hem passat com mai, estem cansades i esperant el nostre tren de tornada a Figueres, què podem fer mentre esperem al tren? Milions de fotos fent cares gracioses.



I això no és el final, és el principi d'una gran història. Ens quedaràn aquests records tan genials i divertits. He de dir que quan vaig començar el meu objectiu era el d'ajudar a la Salma, però no, ella m'ha ajudat a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada